<div dir="rtl" trbidi="on">

<div>

<span>قصص سكس : في غرفة النوم مع والد صديقتي الجميل</span></div>

<div>

<span><br /></span></div>

<span>كان يوم الجمعة فخرجت أنا ورهف أعز صديقاتي لعمل شوبنج من المولات طوال اليوم لأنها ستحتفل ببلوغها عامها الثامن عشر. كان يومنا يوم كله يخص البنات و كذلك ليله فسنقضيه مع أصحابنا للأحتفال. ابتعنا من الخارج ثياب جديدة سكسية وذهبنا عن الصياغ و ابتعنا خواتم ذهب. لما عدنا إلى بيتها هرولنا إلى الطابق الأعلى إلى حيث غرفتها فقلت لها مسرورة مبتهجة:" أنا هاقيس الفساتين دي وأنتي كمان يلا قبل ما صحابنا يجيوا.." أجابتني:" فكرة بردو وبالمرة نأخد شوية صور بالكاميرا بتاعتي..." تجردنا من ثيابنا فأبقينا فقط على الملابس الداخلية وراحت تلتقط لنا صور سكسية جدا بأوضاع وقوف وجلوس مثيرة سكسي باللانجري. كنت أنا أرتدي تنورة حمراء قصيرة ضيقة وبوت طويل فوق الركبة و بوش آب برا. كذلك صديقتي المفضلة كانت تلبس فستان صغير ضيق قصير وليس تحته أي لانجري. كذلك التقطنا صوراً بتلك الملابس السكسية ونحن ننحني و نصرد للكاميرا مؤخراتنا ونتظاهر باللعب في أنفسنا. ثم قررنا أن ننقلهم على الكمبيوتر حتى نطبعهم. خلال ذلك والطابعة تعمل سمعنا وقع أقدام تقترب منا فهرولت صديقتي إلى الحمام سريعاً لأنها لم ترد احدا من والديها ان يراها بتلاك الثياب و أنا لم أنتبه سريعاً فتمكنت فقط من الأنبطاح تحت السرير. لم اعرف أنني على ميعاد مع والد صديقتي الجميل يقبل شفتي يلعب في بزازي و يدخل زبه في كسي الصغير في غرفة نومه.</span><br />

<span>انفتح الباب و دخل بابا صديقتي الغرفة وقال:" صحابك على جي هنا في أي لحظة يلا بقا انزلي دلوقتي." توقعت أن يغادر ولكنه دخل حتى ماكينة الطباعة التي كانت تخرج الصور السكسي لنا! راح والد صاحبتي يحدق فيها فرأيته يحملق في صوري و يبتسم فيراني و أنا منحنية فوق السرير. أطال النظر إلى الصورة ثم اعاد وضعها وخرج من الغرفة. لم أكن لأصدق! هل رآني جميلة وسكسية؟ أما أنا فدائماً رأيته جميلا مقسم الجسم وسيم سكسي مع أنه يكبرني بضعف عمري. فهو طويل و معضل الجسد بشعر بني. وهو وسيم سكسي ذكي. كذلك هو معلم وأنا كم تخيلت خيالات سكسية عنه وهو يعطيني درسا خصوصيا فأرى والد صديقتي الجميل يقبل شفتي و يلعب في بزازي و يدخل زبه في كسي الصغير فيمتعني!</span><br />

<span>. وصل جميع أصحابنا وكنا في هرج و مرج ولكني كنت مشغولة الفكر بوالد صاحبتي. قررت أن أتسلل لأرى ما يقوم به. حبوت على ركبتي ويدي حتى الصالة ثم سمعته يتحدث إلى زوجته بالطابق الأرضي. تسللت خلسة إلى غرفته وظلت أنظر حولي فإذا به يمتلك سرير بحجم كبير بمرتبة متأرجحة ودولاب مليان بالملابس. ثم رأيت صندوقا أسفله فمددت يدي كي أفتحه فشهقت إذ رأيت صوري داخله!! " أحم.." هكذا سمعت من خلفي والد صديقتي وهو يتنحنح فقفزت فزعة وسقط من بين يدي الصندوق وقلت معتذرة محرجة:" أنا آسفة أنا بس يعني..." قال وهو يغلق الباب خلفه و يدنو مني:" لا عادي...انا عارف كنت بتعملي أيه."</span><br />

<br />

<b><a href="https://b3boos.com/" target="_blank">بعبوص</a> - <a href="https://b3boos.com/category/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85/" target="_blank">سكس مترجم</a> - <a href="https://b3boos.com/category/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%a7%d8%ac%d9%86%d8%a8%d9%8a/" target="_blank">سكس اجنبي</a> - <a href="https://b3boos.com/%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%A7%D8%A6%D9%85%D8%A9-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AE-%D8%A7%D9%84/" target="_blank">سكس اخوات مترجم</a> - <a href="https://b3boos.com/category/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85/" target="_blank">افلام نيك مترجم</a> - <a href="https://b3boos.com/category/%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D8%A7%D8%B9%D9%8A/" target="_blank">سكس جماعي مترجم</a> - <a href="https://b3boos.com/category/sex-incest-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85/" target="_blank">سكس محارم مترجم</a></b><br />

<span>ثم عاد وقال:" أرجو أنك متعارضيش على وجود الصور دي لأنها بصراحة عجبتني أوي..وو وأثارتني كمان.."لم اكن لأصدق هل كان ذلك حقيقاً؟ ساعتها أحسست بالبلل يكسو كسي ومياهه تتقاطر. قال والد صديقتي:" انت حقيقة بنت جميلة...: فقلت اشكره خجلة:" ميرسي وأنت كمان مش وحش يعني..." حاولت أستجمع شجاعتي. ابتسم لي ثم ألقى نظرة على الفراش ثم مشى إليه وربت فوق شعري. ثم أنه دنا مني ولثمني من شفتي ثم قبل عنقي ثم كتفي و صدري. ثم فك أزرار قميصي وألقاه عني خلفه. كنت فقط امامه بالبرا و تنورة قصيرة. قبل بزازي ببطء في البداية ولكن بشدة اكثر. ثم فك مشبك ستياني وألقاها عني كذلك عاضا حلمتي وماص فيهما بقوة. كان يأن وهو يداعبني ويفرشني ثم أخبرني أن أنحني كما في وضعية الصورة ففعلت. ثم راح ينزل بشفتيه ليقبل ظهري ثم بيديه ليخلع عني التنورة ويدس يده هنالك بين فخوذي. لم أكن أرتدي كيلوت فلمست اصابعه منطقتي المبللة فصرخت. راح يبتسم ثم برفق يدلك شفرات كسي ثم يدس أنامله داخله لإعلى و أسفل فقال لي:" أنتي سخنة و كمان رطبة...." قلت له "شكرا" ثم دفع بأصابعه إلى أعلى وإلى أسفل بقوة فكانت سوائلي تنزل بغزارة من كسي ثم توقف وظلت أصابعه داخلي. كنت في غرفة نوم والد صديقتي الجميل يقبل شفتي يلعب في بزازي ويلعب في كسي ولما يدخل زبه في كسي الصغير كما سيفعل بعد قليل. شعرت بمتعة كبيرة وهو يضربهم داخلي فأطلقت آهات كبيرة وهو يلعب في شعري. أخرج أصابعه بعد ذلك وراح يلعقهم وينظفهم. كنت شبقة داعرة. سحب عني تنورتي ورفعني وبسطني فوق السرير وفتح ساقي. ثم راح يلعق كسي برفق حول كس وفيه ببطء وقد اتخذ طريقه إلى داخلي بلسانه. دفعه دخولا وخروجا وراح يلعقني. شعرت بشعور طاغي من اللذة و أخذت أعض شفتي وأسأله ألا يتوقف. كان يدور في دوائر فوق بظري بلسانه حتى لم أعد أحتمل. كانت تأتيني اللذة فتوقف. ثم خلع قميصه و جينزه وأمسك زبه المنتصب فرآني شهقت! كان ضخما كبيرا طويلا! راح يحككه بين شفرات كسي هبوطا و صعودا ويسألني:" حلو كدا....عاجبك اللي باعمله...." أخبرته نعم جميل جدا ولكن أريدك أن تنيكني بطيزي بالأول لوسمحت</span><br />

<br />

<b><a href="https://saksawi.com/" target="_blank">سكساوي</a> - <a href="https://saksawi.com/category/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%a7%d8%ac%d9%86%d8%a8%d9%8a/" target="_blank">سكس اجنبي</a> - <a href="https://saksawi.com/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%b3%d9%88%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%8a-%d8%a7%d9%81%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%b3%d9%88%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%8a/" target="_blank">سكس سوداني</a> - <a href="https://saksawi.com/%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%81%D8%B1%D9%86%D8%B3%D9%8A-%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%81%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%8A%D9%83-%D9%81%D8%B1%D9%86%D8%B3%D9%8A-%D8%AC%D8%AF%D9%8A%D8%AF%D8%A9/" target="_blank">سكس فرنسي</a> - <a href="https://saksawi.com/%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%8A%D9%83%D9%8A-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%8A%D9%83-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%8A%D9%88/" target="_blank">سكس امريكي</a> - <a href="https://saksawi.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%d8%b7%d8%b9-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%a7%d8%aa%d8%b4-%d8%af%d9%8a-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d9%86%d8%a9-%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%83%d8%a7%d8%a8%d9%84%d8%b2/" target="_blank">مقاطع سكس</a> - <a href="https://saksawi.com/%d8%b5%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%86%d9%8a%d9%83/" target="_blank">صور سكس متحركة</a> - <a href="https://saksawi.com/%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%84%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D8%A8%D8%AA%D9%82%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%AD%D8%A8%D9%83-%D9%84%D9%85%D8%A7-%D8%AA%D9%86%D9%8A%D9%83%D9%86%D9%8A/" target="_blank">سكس لبناني</a></b><br />

<span>و استمرينا في احلى سكس نيك ساخن انا ووالد رهف حيث قمت امامه و انا عارية تماما و ارى زبه الشبيه بالسيف واقف و مشهور امامي بعدما رضعته و هيجته ثم درت و انحنيت و طلبت منه ان يدخل زبه في طيزي و انا افتح له فلقاتي بيداي . و نسيت انه رجل مسن و له خبرة في النيك حيث بصق على فتحتي عدة مرات و دهن زبه بلعابه و مسح كفه على الزب حتى توزع اللعاب على كل زبه ثم بدا يدخل الرأس و انا اتاوه اه اي اي كلما يدفع زبه و لم اكن اتألم و لكن كنت خائفة من ذلك الزب الكبير جدا ان يسبب لي تورم في فتحتي لكن والد رهف كان يدخل و يخرج زبه ويبصق على يده و زبه ويمسح الزب حتى يبلله ثم يحاول ادخاله</span><br />

<br />

<span>ثم اصبح زب والد رهف مبلل و لزج جدا و ادخله في طيزي من دون ان اتوجع و انا في سكس نيك ساخن جدا حيث ادخله كله وانا لا احس الا بتحرك الزب في طيزي من دون اي ألم و كأنه ليس ذلك الزب الكبير السميك . و امسكني من مؤخرتي و هو يفتح طيزي و يباعد بين الفلقتين و يحركهما و ينيك نيك قوي جدا و انا اتاوه من المتعة اه اه اح اح اح و اشعر ان ذلك الزب اللذيذ كان يعطيني اجمل متعة جنسية في حياتي و انفاسه الساخنة كانت تهيجني و تجعلني اذوب معه و احيانا كان يضع بطنه فوق طيزي و اسفل ظهري و اشعر بثقله الجميل و انا على اربعة اطراف في الارض و هو على ركبتيه</span><br />

<br />

<span>كان والد رهف ينيكني سكس نيك ساخن جدا و زبه الكبير لم يؤلمني في طيزي و انا كنت اشعر بلذة كبيرة و اثناء النيك كان ينحني الي ليقبلني من الفم و الرقبة وانا التفت اليه و اشعر باحلى لذة جنسية مع زب والد رهف اللذيذ . ثم اخرج زبه كاملا من طيزي و سمعت صوت جميل جدا زيييييييط لما انسحب الزب من طيزي و شعرت بفراغ كبير جدا و ادخل اصابعه كلها الواحدة تلوى الاخرى في فتحتي و وضع زبه بين الفلقتين و راح يمرره صعودا و نزولاو حرارة الزب كانت تدغدغ طيزي و تشعل شهوتي اكثر مع تلك اللزوجة و الانزلاق الجميل في سكس نيك ساخن جدا و ممتع</span><br />

<br />

<span>ثم ادخل والد رهف زبه مرة اخرى في الفتحة وشعرت بها تتمدد امام ذلك الزب المثير حتى ادخله كله في طيزي و لحظتها صار ينيك بسرعة كبيرة و يحرك زبه بقوة في الطيز فهو سخن بقوة و بدات انفاسه تزيد و رعشته ربما كانت قريبة جدا . و كان يدخل الزب للخصيتين حيث خصيتيه ترتطم على كسي و هو ما كان يسخنني اكثر و يزيد في تهييجي و ارتفاع اهاتي الحارة اكثر و انا اتناك من والد صديقتي رهف في احلى و اجمل سكس نيك ساخن مع زبه اللذيذ جدا و صديقتي كانت غائبة و لا تعلم ان ابوها ينيكني و زبه في طيزي</span><br />

<span><br /></span>

<span><b><a href="https://saksawi.com/%D8%B5%D9%88%D8%B1-%D9%83%D8%B3-%D8%B5%D9%88%D8%B1-%D9%83%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%8A%D8%B6%D8%A9-%D8%A7%D8%AC%D9%85%D9%84-%D9%83%D8%B3-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%B9/" target="_blank">صور كس</a> - <a href="https://saksawi.com/category/gay/" target="_blank">سكس شواذ</a> - <a href="https://saksawi.com/tag/%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B2%D9%86%D9%88%D8%AC/" target="_blank">سكس زنوج</a> - <a href="https://saksawi.com/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%ac%d8%af%d9%8a%d8%af-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d8%a8-%d9%8a%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%a8%d9%86%d8%aa%d9%87/" target="_blank">سكس جديد</a> - <a href="https://saksawi.com/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d9%8a%d9%88%d9%8a-%d9%8a%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%a7%d8%aa%d9%86%d9%8a%d9%86-%d8%b4%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%8a%d8%b7-%d9%88%d9%87%d9%85%d8%a7-%d9%86%d8%a7%d9%8a%d9%85%d9%8a/" target="_blank">سكس اسيوي</a> - <a href="https://saksawi.com/%d8%a7%d9%81%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d8%a9-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d9%86%d8%a9-%d8%ac%d8%af%d8%a7-%d9%86%d9%8a%d9%83-%d9%81%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d9%83%d8%b3/" target="_blank">افلام سكس مترجمة</a> - <a href="https://saksawi.com/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%a7%d8%ba%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%a8-%d8%ac%d9%85%d8%a7%d8%b9%d9%8a/" target="_blank">سكس اغتصاب</a></b></span></div>


اتعينت في شركة و انتقلت لمكتب تاني في الشركة ومسكت التعيينا

والمفروض اني اسجل الأسماء والعقود اطبعها وأمضى العمال
جه اول تعيين ليا ست فلاحة عندها سته وخمسين سنه وكام
شهر ... ما كنتش شوفتها جالي ورقها بس هي اسمها رضا

افلام سكس مجاني - سكس اجنبي - سكس مترجم - صور زب - عرب نار - سكس محجبات - سكس امريكي - سكس كرتون - سكس اوروبي


وبيقولوا لها ام صالح.
طبعت العقد وبعت ليها علشان تمضي عقدها
من اول ما دخلت حسيت انها مره ممحونة من طريقة الكلام
من المشية تحس انها جاية تتناك مش تشتغل نهائي
قعدت قدامي كانت لابسه حاجة كده زي جلابيه بس ضيقة
مبينه حجم طيزها وبزازها الكبار جدا فلاحة متظغطة صح
عرفتها على نفسي وانها هتشتغل في الخدمة عندنا في المكتب
فرحت اوي وقالت إن شاء **** تكون معرفة خير
جت تاني يوم علشان تبدأ شغل وبصراحة هي مثالية
بتيجي بدري وتنضف المكاتب بس تحسها بتكلم كل الناس
رجالة اكتر طبعا وتحسها ممحونة في طريقة كلامها رغم أنها متجوزه ومخلففة
عدت شهور وهي شغالة وبصراحة كنت عايز انام معاها
في يوم جيت المكتب بدري ومفيش حد في المكتب
دخلت ورايا بعد ظ،ظ* دقايق قالت هو حضرتك هنا.
طيب ممكن تطلع بره علشان اغير هدومي معلش
قولت لها ما تغيري عادي وانا مش هبص
شهقت وقالت يالهوي عيب يا استاذ ابراهيم
قولت لها مش هبص عيب عليكي وهودي وشي الناحية التانية اهه
قالت لي اتكسف يا استاذ اخرج علشان خاطري انت زي ابني اه بس اتكسف
المهم بعد نقاش خرجت شربت سجاره بره واتعمدت ادخل بسرعة تكون
لسه ما لبستش
دخلت اقول ايه خلاص لقيتها نصها اللي فوق لابسه سنتيانه بس
غطت بزازها وهي بتقول ياللا هوى عيب يا استاذ انا قد أمك ما تبصش
قولت لها وانا ببص على بزازها طيب أخلصي
قالت باخد راحتي في اللبس استنى شوية
خلصت وخرجت وهي خارجة اتعمدت اني اخبطها في بزها
سمعتها بتقول اي انت فيه ايه مالك
قولت لها بصراحة يا بخت ابوصالح بيكي
ابتسمت كده وراحت ماشية مكسوفة ونزلت كشك الخدمة بتاعها
اليوم ده ما عرفتش اشتغل كل اللي شايفه قدامي ازاي انيك ام صالح
جت تنضف المكتب قومت اتفرج عليها
لغاية ما خلصت ورحت واقف وراها واتعمدت احك في طيزها وهي حست
اتنفضت وقالت عيب كده يا استاذ ابراهيم
قولت لها بصراحة يا رضا انتي جامدة قوي وعايزه اللي يقدر جمالك
قالت لي انا قد امك عيب الكلام ده
قولت لها انا بقول انك حلوة وجامده هو انا بشتمك
قالت لي شكرا طبعا بس انت عايز مني ايه
قولت لها بصراحة عايز انام معاكي
شهقت كده ورجعت ورا وهي بتقول ياللا هوى
انا َمتجوزه وعندي عيال ده جوزي وأهلي يقتلوني
قولت لها وهما هيعرفوا منين
قالت لي انت ازاي عايز ده مني
المهم هربت من قدامي لآخر اليوم
تاني يوم جيت الشغل متأخر ولاحظت انها واقفة في الشباك
وبتبص كأنها بتقول هو فين مش هييجي ولا ايه
شافتني ابتسمت ولقيتها بتنضف المكتب والمره دي اتعمدت
تخبط طيزها فيا. وتقول معلش مخدتش بالي
خبطت تاني كان زبري بقى سيخ سمعت احلى احح في الدنيا
لامؤخذه يا استاذ
قولت لها مالك يا رضا فيه ايه

بعبوص - سكس مترجم - سكس اجنبي - سكس محارم - سكس محارم مترجم - سكس جماعي - سكس جماعي مترجم
قالت بصراحة كنت بفكر في اللي قولته امبارح
قولت لها ها أيه رايك
قالت لي بص انا عايزه أسألك سؤالين
قولت لها اسألي
قالت لما قولت يا بخت ابو صالح قصدك اني لسه بجمالي
قولت لها طبعا ورحت ماسك طيزها اتنفضت وانا بقول لها
ده انتي يتقال في جسمك ده شعر
قالت يالهوي حد يدخل علينا
والتاني طلب مش سؤال كنت عايزه فلوس
قولت لها وانتي بتاخدي كام
قالت الف جنيه
كنت لسه. قابض
رحت قفلت الباب بالمفتاح ورجعت لها
قالت ده انت مصمم بقى ومعاك قرش محيرك
قولت لها وانتي ايه غير رأيك من امبارح للنهاردة
قالت بصراحة كلامك هيجني ورحت لابو صالح هايجة
وقضيت ليلة سواد
مش عايزني خلاص جسمي بقى مش عاجبه
رحت ماسك بزازها وحضنها وقولت لها حمار مش بيفهم
لقيتها بتنزل تفتحت البنطلون وخرجت زبري.
وشافته وقالت يالهوي يا هيما ده هيفشخ كسي ده
قولت لها يعني ادخله يا مرره راحت قالعة العباية وشخرت وقالت
وهي بتحسس ع كسها وبزازها وهو انت مش عايز تركبه هنا
رحت بايسها بوسة سيحتها وبقت حته طريه في أيدي
قعدنا ع الكنبة العريضة اللي في المكتب بدأت ابوس فيها وفي بزازها
الكبار اللي زي الملبن الأبيض واقولها هتتناكي يا قلبي مني
راحت ماسكة زبري وقعدت تمص فيه انا ما استحملش وجتهم في بقها
ضحكت بشرمطة وقالت ايه ده بسرعة كده
قولت لها انت تهيجي الأسد يا لبوه
راحت واقفة وقلعت السنتيانه والكلوت وبدات تمص تاني لغاية ما بقى حديد
ظبطته ع كسها وبدأت انيك فيها نكتها شوية ووزلتها على الأرض وراحت هي نازله
على جنبها وانا وراها بنيكها كلابي وهي بتصوت وانا خايف نتفضح كتمت بؤها
جبتهم في كسها وشلت ايدي من على بقها
قالت حرام عليك ده انا قد امك تقطع كسي كده هروح ازاي دلوقتي
وانت فاشخني بس بصراحه جوزي ده زبره ما يجيش شعره في زبرك
قولت لها هو انتي لسه شوفتي حاجة ورحت جايب طيزها قدامي طيزها ملبن ابيض
ناعمة جدا ما اتلمستش كبيره جدا
ورحت مسخن زبري وهي بتقول لا بلاش ورا والنبي
بيوجع كنت دخلت حته ورحت كاتم بقها لغاية ما دخل خرمها
وبدأت تتعود
قعدت كتير بنيك طيزها وهي متمتعه وبتقول لو خرجته هقتلك.
هو انا ماينفعش اخليه في طيزي على طول
يا سيدي وتاج راسي نيك طيز لبوتك
جبتهم في طيزها نزلوا سخنين قالت اححححح
ده انت طلعت أسد
قولت لها وانتي طلعتي مراتي يعني لبوه كبيره
بس اتكيفتي صح
قالت بصراحة اتمتعت
اديتها فلوس وقولت لها كل ما جوزك يسيبك تعالى لحبيبك
راحت ماسكة زبري وقايله حاضر يا سيدي وتاج راسي
لبسنا وخرجت وبعدها بقيت بنيكها كل قبض علشان تتمتع
وتأخذ فلوس زيادة لغاية ما اتطلقت بقت بتاعتي بركبها لواحدي

سكساوي - سكس سوداني - سكس مايا خليفة - سكس اجنبي - سكس اغتصاب - سكس محجبات - سكس لبناني - صور سكس متحركة - سكس فرنسي - مقاطع سكس

كنت طالبه في كليه اداب
افلام سكس - سكس مجاني - سكس عربي - سكس اجنبي - سكس مصري - سكس مايا خليفة - سكس جماعي مترجم - صور كس - نكت سكس
...وقتها كانت انوثتي تفيض بسخونه ونضج كنت اخاف
علي نفسي منها
زوجني والدي من رجل بعد الليسانس كان يكبرني بعشرين عاما
او اكثر في بدايه زواجي كان رجلا عطوفا حنونا رقيقا بمشاعره الا انه فاقد
الرجوله اي انه لايستطيع ممارسه الجماع معي الا ثواني معدوده بعدها ينزل
علي نفسه او في اي مكان علي جسمي ولا استمتع منه الا بشئ بسيط في مصر
صدري فقط
كانت والدتي هي الاخري تحب الرجال بعد وفاة والدي تزوجت من اخر وكلما
ذهبت اليها لزيارتها عندما يسافر زوجي كنت اراها وزوجها في اوضاع تغيظني
جدا وهو فوقها يمتص صدرها ويدخل زبره في فرجها وهي تكاد تتاوه باوووووووه
كنت امسك صدري وكسي الي ان اجد نفسي بانزل علي روحي بس باتمتع اكتر من
زوجي
في مره راقبت زوجها حقيقي متعمده وكان بابا حجرتهم مفتوح بالصيف خرجت
ووجدت زوج والدتي يركبها من الخلف ونظرت الي ظبره وجدته واقف جامد صلب
وشكله يجنن وامي نايمه مسبله عيونها وماسكه فيه بتترجرج تحته وهو يشخر
وهي تشخر وهات يانيك
وبعد شويه ساعه تقريبا وهو بينزل قامت من تحته ومدت بزازها ينزل فيها لبن
كتيرررررررررررر اوي كنت ملهوفه للنيك ساعتها ووالدتي قامت بتضحك وفرحانه
الصبح اخدت هدومي وروحت من الغيظ وهي تقول خليكي لما يرجع زوجك
قلت لها وحكيت لها قالت اتحملي معلش قلت لها اشمعني انتي بتتمتعي
ومشيت روحت شقتي شغلت فيلم سكس وبقيت افتكر ماما وهي بتقوله دخله دخله
احسن حموت واهات بقي المهم فجاه لقيت زوجي جاي ومعاه صديق له اول مره
اعرفه كانت الساعه 1 بالليل
قال لي تعالي سلمي ده فلان من مصر جاي اسكندريه معايا من البحر الاحمر
واحنا زملاء تعالي تعالي سلمت عليه
قال فلان حينام في حجره الصالون وحنام معاه وانتي ادخلي نامي واقفلي
علشان تنامي كويس دخلت انام وقلعت ولبست قميص نوم اسود وطويل وبصراحه كان
جسمي مولع نار وغيظ منه
فتحت البابا اشوف هما فين لقيت زوجي نايم بعد نص ساعه
وصاحبه راح الحمام وهو طالع كان لابس بيجامه حرير صفراءوفاتح صدره
بصيت ناجيه ظبره بصراحه من غير قصد لقيته ماسكه بين ايديه بيدعك فيه ونام
علي كنبه وزوجي علي كنبه تانيه
دخلت ومرة تانيه بعد ساعه قمت لقيتهم نايمين بس صدي قزوجي كان نيام علي
ظهره وظبرة واقف بيحلم تقريبا بس ظبرة كان ايه يهبل اللي متهبلش حلو اوي
اوي اوي

سكساوي - سكس اجنبي - سكس امهات - سكس سارة جاي - مقاطع سكس - سكس سوداني
المهم فضلت واقفه اتفرج عليه
فجاه انقلب وجهي يعني ناحيتي شويه بس نايم ظبره خرج من فتحت البنطلون
يالهووووووووووووووي لقت حلمات بزازي وقفت لوحدها عملت اني رايحه الحمام
ومشيت جنبه كان هاين علي امسكه منه حلووووووووووو حلوووووووووووو
اوووووووووووووووووي ومحرومه مثلي تعمل ايه
رحت الحمام وكنت لابسه القميص ووقفت في المطبخ باصه له حس بي قام وقفت
اديته ظهري كان رايح المام وهو ماشي عديته من ورايا حك ظبره في طيظي جريت
علي حجيرتي وقفلت من اللي حسيت بيه لان ظبره كان واقف
وحكته في من طيظي ولعتني
نمت للصبح ومشي الراجل وبالليل رجع مع زوجي تاني وكانت السهره بالليل
احنا التلاته بس
بقيت بجد الفت نظره لي بلبسي وزوجي كان بيساعدني بس بطريقه غير مباشره
انا بيروح ويسبنا مع بعض نضحكوا سوا ووصل الامر بعد كام مرة سههر ومعفره
الي الهزار بالايادي
بقي يمسكني من صدري ويحسس علي طيظي
في مره بقي زوجي رجع وهو معاه قال زوجي لي تعالي ارجلسي معانا شويه
احسن صاحبي مسافر بكره
جلست لابسه روب بس مبين كل جسمي وكان الراجل بيبص لي حياكلني
وانا نفسي فيه
بعد السهره نموا زي كل مره قنت بعد زوجي مانام رحت الحمام ليته جاي ورايا
ودخل وقفل الحمام قال ابوسك بس ارضع منك شويه
قلت له زوجي يصحي قال ولا بعد بكره لما يصحي انا حاطط له منوم
فرحت اوووووووووووووووووووووي
قلت له يبعني ساعه كده
قال 5 ساعات لما يصحي
قلت له تعالي حجرة النوم احسن ناخدوا راحتنا
رحنا وكانت ليله يلهوووووووووى
سكس اخوات - سكس مساج - اخ ينيك اخته - انجيلا وايت - نيك امهات - افلام سكس امهات - سكس كويتي- عرب نار - سكس مغربي - سكس محارم مترجم

اول نيكة فى حياتى ونفسى تتكرر تانى

اول نيكة فى حياتى ونفسى تتكرر تانى

بعبوص - سكس مترجم - سكس - افلام سكس - افلام سكس مجاني - سكس مجاني - سكس مترجم - سكس عربي - سكس امهات - سكس اجنبي - سكس اخوات - صور زب


اهلا انا اسمي ميدو 20 سنة بموت ف حاجة اسمها نيك عايش علشان انيك وبس وصارف فلوسي كلها علي النيك انا من عيلة مرتفعة الدخل الابن الاكبر لدي ابي اخواتي كلهم اصغر مني

ودي قصتي يوم الاحد الموافق 12/4/2020

طلعت علي اول شارع الكشك بجيب حاجة لقيت في بنت واقفة قمت واقف جنبها كانت عمالة تبص عليا ف استغربت طبعا اول مرة يحصل كدا اكيد مش عايزا تتناك اما بنيك بكونو شراميط مش بتوع اعجاب والبت جسمها ملهوش حل بزاز متوسطة مشدودة و طياز شبه كبيرة جسمها كان متسقم تقسيمة ولا تقسيمة بالورقة ووالقلم وشعر اسود حرير وبشرة بيضة زي اللبن لو تفيط النور هتنور ف الضلمة�� وعيون سمرا وواسعة اوي ومنخير صغيرة وحطة شعرها ورا ودنها وشكلها كان جميل اوي المهم فضلت تبصلي استغربت نيك او مرة يحصل قومت بصتلها ف عنيها قامت ضحكت استغربت اكتر واكتر المهم قولت اجمد قلبي واعملها كدا كدا مش هخسر حاجة قولتلها ازيك عاملة ايه قالتلي كويسة قولتلها اسمك ايه قالتلي نور قولتلها انتي عندك كام سنة قالتلي 15 قولتلها طيب قالتلي وانت عندك كام قولتلها 20 قالتلي و اسمك قولتلها ميدو قولتلها انتي رايحة فين كدا قالتلي رايحة عند اللبان الامين حتة جنبنا كدا بس كان فيه حظر قالتلي مستنية مامتها جاية من مدينتي كانت ف مشوار وهتعدي تاخدها هي اصلا كانت عند واحدة صاحبتها بتعمل البحث صاحبتها كانت ساكنة ف عمارة جنبي المهم بصراحة انا كنت علي اخري البت فرسة قولتلها طيب متيجي تستني مامتك فوق علي اما تيجي بدل اما انتي قاعدة ف البرد ومفيش حتي كافيه تقعدي فيه قالتلي طيب وانا استغليت الموقف ان مفيش حد من اهلي فوق باتو في الشقة التانية النهاردة علشان اقرب للمشوار الي كانو فيه المهم طلعنا الشقة فوق قمت قعدتها ف اوضتي لاحسن حد من اهلي ممكن يطب فجأة هما غدارين ويعملوها المهم قعدتها جوة اوضتي دخلت المطبخ جبت كبايتين عصير ودخلت لقيتها قاعدة علي السرير علي الموبايل قمت قاعد جنبها وقربت منها وانا نيتي شمال قولت لنفسي لازم انيكها بالعافية بالذوق هنيكها قمت بعد اما قعدت جنبها وشربنا العصير بصيت ف وشها وقربت لقيتها بتقرب بردو قولت خلاص هيا جاتلي علي الطبتاب قمت بايسها وفضلت اعضعض ف شفايفها وكانت احلي بوسة في حياتي تقريبا وقفشتلها وفضلت امسك طيزها وبزها وحطيت ايدي تحت البنطلون وفضلت ابعبص فيها واقفش ف بزازها البت 15 سنة بس جسم مرا وقمت قعدت اعض ف شفايفها ونمت عليها وخلتها تقعد علي زبي وبعد بتاع ربع ساعة تقفيش قمت مقلعها البنطلون مقولقمش البت كسها فراولة مش وردي ونضيف ولا شعرايا وخرم طيزها احمر زي الدم المهم قعدتها علي ضهرها زي الوضعية الفرنساوي وقمت نزلت لحس ف كسها الي كان مليان سائل كدا البت تقريبا هتنفجر من السخونة ولحست خرم طيزها وصوتها كان واطي تقول بشرمطة ااااه ااااه ااااه قمت مخليها مفنسة و لحست خرم طيزها خليتو واسع اوي ورحت قلعت البنطلون ومطلع زبي راحت فتحت بوقها معرفش ليه بتاعي مش بتاع حمار مثلا هو متوسط 19 سم بس هي باينها كانت بتتفرج علي سكس كتير ف بتحب تمثل اوي راحت مسكتو ب ايديها وتفت عليه وفضلت تدعكو ب ايدها كانت ناعمة نيييك وراحت مرة واخدة مدخلاه ف بوقها وفضلت تمص وانا اخليها تاكلو لاخرو لحد زورها وتكون زي متقول مخنوقة وفضلت تمص بتاع ربع ساعة وتلحس بضاني وتلحس الراس بلسانها وتلحس زبي كلو بلسانها وقالتلي انت من النوع الي مبيجبهمش بسرعة قولتلها ايوا قالتلي طيب قمت مخليها نايمة علي بطنها وبحسس بيه علي كسها وخرم طيزها لقيتها مسكتو ب ايدها وبدخلو فكسها انا وقفت عند الراس وقولتلها لا لاحسن افتحك وتبقي مصيبة قالتلي لا متخافش انا فتحاه من زمان قمت رزعو فيها مرة واحدة راحت الشرموطة فضحتني قالت اه سمعت الشارع كلو وانا كملت وحطيت ايدي علي بقها وفضلت كدا بتاع ظ§ دقايق قمت خليتها تلف وتفنس وطيزها كانت ليا قمت دخلتو ف كسها من ورا وهي تقول ااه ااه ااااخ اااه بيوجع اوي قولتلها عايزة تشوفي الوجع بجد قمت تافف علي طيزها ودخلتو براحة واحدة واحدة لحد اما دخل كلو وهي تقولي طيزي طيزيييي مش قادرة اااه اااه اااخ قمت فضلت انيك ف طيزها واطلعو وادخلو مرة واحدة وهي تقول اااه اااه بيوجعععع اوي يا ميدو ااااه قمت مطلعو من طيزها ومدخلو ف كسها واطلعو من كسها وادخلو ف طيزها وهكذا قمت نايم علي ضهري وخليتها تقعد علية وفضلت تنطط عليه وصوت طيزها وفاخدها وهي بتخبط ف زبي ملهوش حل قمت منيمها علي جنبها ورفعت رجليها ودخلتو ف كسها وفضل انيك ف كسها بسرعة اوي ومت ضامم رجليها فوق بعض ومدخلو ف طيزها وهي خرم طيزها كان ديق اوي وهي اااه ااااااه مش قادرة هجيبهوم ولقيت نافورة اتفتحت من كسها ودي كانت اول بت انيكها وتجيبهم قمت انا لقيت نفسي هجيبهم جوه طيزها قمت مطلع زبي وجبتهم علي وشها وهي تلحس العشرة بتاعتي وتمص زبي شعور لا يوصف وقمت فضلت اقفش وابعبص وهي بتلبس الكلوت والسنتيانة وهدومها وقعدن مع بعض نحكي شوية لحد ما امها رنت عليها راحت قامت ولبست ومسحت وشها ونزلت



مرات صاحب ابويا

صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه.
اسمى احمد زيدان واصحابى بينادولى زيزو طولى 176سم ووزنى حوالى 72كجم عندى 25 سنه لون بشرتى قمحى وشعرى اسود وعينيا بنى وسيم الى حد ما واللى يشوفنى يدينى اصغر من سنى وزبرى طوله 19سم ومتوسط العرض.
قصتى بدأت لما جاتلى فرصه شغل حلوه بس كانت مشكلتها الوحيده انها فى محافظه تانيه غير المحافظه بيتاعتى وماكنش ليها سكن فا كان لازم اشوف شقه اعيش فيها وتكون قريبه من شغلى الجديد المهم انا كلمت والدى انى هاروح هناك وادور على شقه جمب الشغل لكن والدى قالى انا اعرف واحد صاحبى وعشره عمر ساكن فى المحافظه دى وانه هيكلمه اقعد عنده كام يوم احد ما الاقى شقه اقعد فيه المهم ابويا كلمه وصاحبه عم علاء معترضش خالص ورحب جدا وانا ابتديت اظبط دنيتى عشان اروح هناك وابويا ادانى رقم التليفون بيتاع عم علاء(52 سنه) وقالى اول ما توصل الموقف رن عليه وفعلا ركبت العربيه واول ما وصلت الموقف رنيت عليه وجالى واتقابلنا وسلمنا على بعض وكان راجل كريم جدا وروحنا البيت عنده واتعرفت على مراته (فاطمه 41 سنه طويله لون بشرتها ابيض زى التلج شعرها اسود وعينيها بنى وجسمها مليان سنه بسيطه بزازها متوسطه وطيزها يعتبر هى اكبر حاجه فى جسمها) ورحبت بيا وانا بصراحه من اول ما شوفتها وهى عجبتنى ودخلت دماغى بس خوفت لا يحصل مشاكل لان دا صاحب ابويا المهم عديت يومى ونمت وعدا يومين كان خلالهم كرم ضيافه من عم علاء ومرقعه من مراته فاطمه وانا بحاول اكون محترم ههههههههههههه لحد ما الاقى شقه اقعد فيها لحد ما جيه اليوم اللى امتلكت فيه جسم فاطمه الفاجر زى ما هحكيلكو
فى اليوم دا كنت صاحى من النوم عادى وجيت طالع من الاوضه اللى بنام فيها ولاقيت فاطمه لابسه قميص نوم ابيض شفاف باين من تحته برا لونه احمر واندر لونه احمر وواقفه فى حضن عم علاء وبتتمرقع عليه وبتقوله مالك يا راجل شهر كامل ملمستنيش قالها يا وليه اتهدى تعبان وعندى شغل وكمان فى ضيف نايم جوا لاقيت فاطمه بتحسس على زبره من فوق البنطلون الجينس اللى لابسه عم علاء وبتقوله بشرمطه طب ما انا كمان تعبانه اعمل ايه يعنى اجيب حد من بره ينيكنى بدالك قالها لا انتى شكلك اتجننتى رسمى بقى وزعل وراح سايبها وماشى وهى بتقوله بعصبيه ماشى يا علاء مااااشى...
المهم انا قعدت فى الاوضه حوالى دقيقتين وبعدين طلعت قعدت فى الصاله ولاقيت فاطمه مبهدله مأنها كانت بتلعب فة نفسها واول ما شافتنى عدلت هدومها وجايه بتقولى صباح الخير يا ابو حميد قولتلها صباح النور بس انا بحب زيزو اكتر قالتلى ماشى يا زيزو مبسوط فى القاعده معانا؟ قولتلها بصراحه انتو ناس اهل كرم بس انا حاسس انى متقلها عليكو حبتين قالتلى عيب الكلام دا ماتقولش كده تحب اعملك تفطر قولتلها شكرا لزوقك بس لو تسمحى ممكن كوبايه مايه قالتلى من عينيا روحت ضاحك وقولتلها لا من التلاجه وهى ضحكت ضحكه بنت متناكه سيبت اعصابى خلاص ولاقيتها راحت تجيب كوبايه المايه وجت قعدت جمبى على كنبه الانتريه وادتنى كوبايه المايه و وانا بشرب لاقيتها بتسألنى عامل ايه فى شغلك قولتلها تمام اهوه ادينى لسه نازل جديد وبحاول اظبط دنيتى قالتلى **** يوفقك بس انت شكلك مقطع السمكه وديلها قولتلها ازاى يعنى مش فاهم قالتلى يعنى انت شاب وسيم زيك اكيد مصاحب بنات كتير وكده يعنى روحت ضاحك بأحراج كده وقولتلها انا؟ دا انا غلبااااااااااان ههههههههههههههه وهى راحت ضاحكه اوى وقالتلى مهو باين من وقفتك ورا الباب وبصاتك ليا من اول ما جيت بصراحه انا اتحرجت اوى واتكسفت من جرأتها دى وقولتلها انا اسف لو كنت ضايقتك قالتلى انا متضايقتش بالعكس ولاقيت ايديها ابتدت تحسس على فخدى بالراحه لحد ما وصلت لزبرى من فوق البنطلون (القصه حصريه على منتدى نسوانجى وكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) وانا قولتلها انتى بتعملى ايه بس؟ قالتلى انا بعملك اللى انت عاوزه وانا كمان عوزاه بس اوعدنى محدش هيعرف قولتلها اوعدك وهى راحت ماسكه وشى بأيديها الاتنين وباستنى فى شفايفى وابتدينا مع بعض بوسه بنت متناكه وفاطمه نزلت بأيديها تحسس على زبرى من فوق البنطلون وانا روحت قايلها انا مش فاهم انتى عاوزه ايه بالظبط وبضحك وهى راحت ضاحكه وقالتلى هششششش انا عاوزه دا وبتشاور بصباعها على زبرى قولتلها اسمه ايه دا؟ قالتلى عاوزه زبرك يا وسخ وراحت ضاحكه ضحكه بنت متناكه ولا اجدع شرموطه ونزلت باستنى فى رقبتى وراحت رايحه على زبرى تحسس عليه وتبوسه من فوق البنطلون وراحت فاكه الحزام والزراير بيتوع البنطلون بيتاعى ومسكت ايديا وخدتهم حطتهم على بزازها وانا ابتديت ابوس واللحس الجزء اللى باين من بزازها وروحت شادد دماغها تانى عليا وغيبنا فى بوسه شهوانيه فى شفايف بعض وبقيت اشرب من ريقها واخد كل شفه لوحده امص فيها وهى راحت مطله بزها الشمال من البرا والقميص وانا روحت على حلمه بزها ارضع فيها واللعب فيها بلسانى واعضعضها بشفايفى بالراحه وهى بقت تتأوه وتقولى اااااااااااااه ايوه كده يا حبيبى ارضع اوى اااااااااااااه وراحت مطلعه فرده بزها التانى وانا بقيت ببدل مابين بزازها ولاقيتها راحت ساحبه دماغى وبقت هى اللى بتبوسنى فى شفايفى بهيجان وشهوه بنت متناكه ونزلت على رقبتى تبوس فيها كأنها بتغتصبنى هههههههههههه وراحت رفعالى التيشيرت بيتاعى وابتدت تبوس فى بطنى وهيجانها دا كان مهيجنى اوى عليها وابتدت هى تنزل واحده واحده لحد ما وصلت للبنطلون بيتاعى وراحت مطلعه زبرى من البنطلون واول ما شافته لاقيتها شهقت وبتقولى يخربيتك يا مضروب كل دا زبر وانا روحت ضاحك وقولتلها ايه انتى هتنقى ولا ايه وهى راحت ضاحكه وراحت مدخله راس زبرى بس فى بوقها تمص فيها وهى ماسكه زبرى بأيديها وراحت مطلعه راس زبرى من بوقها وفضلت تلعب فى الراس بلسانها وبعديها تدعكه بأيديها وبقت تدخل زبرى كله فى بوقها وتمص وترضع فيه وهى بتدعكه بأيديها وانا بقيت احسس على بزازها وعلى طيزها من فوق الاندر وروحت مقومها ومقلعها قميص النوم اللى هى كانت لبساه وبقت ادامى بالاندر والبرا وبزازها طالعه من البرا وهى كل دا بتدعك فى زبرى بأيديها ومش راضيه تسيبه وروحت انا على رقبتها ابوسها فى رقبتها واحسس على ضهرها وهى سابتنى ونزلت تانى على زبرى تلحسه كله بلسانها لحد ما توصل لراس زبرى تروح مدخلاه كله فى بوقها وتمص فيه كانت بتمص زبرى بطريقه محترفه بنت الشرموطه هيجتنى نيك وراحت سايبه زبرى وطلعت تبوسى فى رقبتى وتحت ودانى وباستنى بوسه فى شفايفى ونزلت تانى على زبرى تمص فيه وتلحسه بلسانها وراحت سايبه زبرى ورفعتلى التيشيرت بيتاعى وطلعت تبوس فى صدرى وتلحس حلمات صدرى بلسانها وهى كل دا بتدعك فى زبرى بأيديها وتنزل بشفايفها واحده واحده على بطنى لحد ما وصلت لزبرى تانى وراحت منزلالى البنطلون بيتاعى شويه ولحست زبرى بلسانها من الراس لحد ما نزلت لبضانى ابتدت تلحس فى بضانى وتاخد كل بيضه من بضانى فى بوقها تمص فيها وتبدل ما بينهم وهى بتدعكلى زبرى ولاقيتها راحت قايمه واقفه على الكنبه فوق منى وبقيت انا قاعد بين رجليها وبقت تضرب فرده طيزها بكف ايديها وتقولى يلا دلعلى كسى زى ما انا دلعت زبرك وانا روحت متاخر الاندر بيتاعها على جمب وبقيت اللحسلها كسها بلسانى وهى بتضرب طيزها بكف ايديها وتقولى اااااااااااه كمان اللحس كمان ااااااااااااه الخول جوزى بيقرف منى ااااااااااااه اااااااااااااه مش قادره اللحس كمان اااااااااااااه حلو اوى يا ولا انت بتلحس حلو اوى ااااااااااااه اااااااااااااه (القصه حصريه على منتدى نسوانجى وكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) وانا مستمر فى لحسى لكسها واخد شفايف كسها جوا بوقى امص فيها وامص فى زنبورها وادخل لسانى جوا كسها وهى عماله تتأوه وتقولى اووووووووووه كمان يا حبيبى كمان اااااااااااه نيكنى بلسانك اوى اااااااااااااه كمان كمان اااااااااااه مش قادره لسانك حلو اوى يا واد اللحي كمان اسرع اه اسرع ااااااااااااه ااااااااااااااه ولاقيتها راحت نازله من فوق منى وبتقولى كفايا لحس انا عاوزه اتناك وراحت ماسكه زبرى بأيديها وتاخرت الاندر بيتاعها على جمب اوى وابتدت تقعد على زبرى لحد ما دخل كله فى كسها وبضانى لمسو فرد طيزها وهى بتقول اوووووووووف هى دى الازبار ولا بلاش مش زبر الخول جوزى وابتدت تتنطط على زبرى بالراحع وانا روحت ارضع فى حلمات بزازها وهى بتتنطط على زبرى وبتتأوه وتقولى اااااااااااااه ايوه كده نيكنى ااااااااااااااه هو دا النيك ااااااااااااااه نيكنى كمان اااااه وابتدت تسرع فى تنطيطها على زبرى وانا بقيت اضربها على فرده طيزها اللى احمرت من كتر ضربى عليها وهى بتتأوه وتقولى ااااااااااااااه اااااااااااااااه كمان كمان نيكنى كمان اااااااااااااه زبرك حلو اوى يا ولا اااااااااااااه نيكنى كمان نيكنى اوى ااااااااااااااه وراحت نازله بوشها تبوسنى فى شفايفى وهى بتتنطط على زبرى وهو داخل خارج فى كسها ودقيقتين لاقيتها بتقوم من فوق زبرى وراحت نايمه على ضهرها وقلعت الاندر الاحمر بيتاعها وبقت تلفه فى الهوا فى ايديها وراحت رمياه عليا وانا قومت وقلعت التيشيرت بيتاعى وروحتلها وفتحت رجليها ودخلت ما بينهم ومسكت زبرى بأيديا وابتديت ادخله فى كسها لحد ما دخل كله وابتديت انيكها بسرعه وهى بقت عماله تتأوه وتقولى ااااااااااااه اااااااااااااااه ايوه كده نيكنى فى كسى اوى ااااااااااه نيكنى جامد يا زيزو ااااااااااااه اااااااااااااه كمان كمان اااااااااااه ايوه كده اااااااااااااه نيكنى جامط اااااااااااه وانا اسرع اكتر وبقيت انيكها بأقصى سرعه عندى وهايج اوى على منظر بزازها اللى بيترج زى الجيلى دا وهى عماله تتأوه وتقولى ااااااااااااه حلو اوى اه حلو اوى كمان كمان ااااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااه ارزع زبرك اوى يا ولا ااااااااااااه وتضربنى على طيظى وشويه ولاقيتها بتقولى ااااااااااااه اااااااااااااااه متوقفش متوقفش ااااااااااااه نيكنى اسرع اسرع ااااااااااااااه ااااااااااااااه باجيب ااااااااااااه باجيب يا خول اااااااااااااه ولاقيت كسها بيقفل وبيفتح على زبرى وراحت جايبه شهوتها على زبرى اللى لسه فى كسها وانا هديت فى نيكى ليها اول ما هى جابت ونزلت ابوسها فى شفايفها وارضع فى حلمات بزازها عشان تهيج معايا تانى وكل دا وزبرى لسه فى كسها مخرجتهوش لحد ما لاقيتها ابتدت تحرك وسطها تحت منى وبقت تقولى اااااااااااه يخربيت سنينك حلو اوى ااااااه نيكنى بقى وانا رجعت تانى انيكها بس بأقصى سرعه عندى شويه وبالراحه شويه وعمال اهدى واسرع فى نيكى ليها وهى عماله تتأوه وتقولى اااااااااااااه زبرك حلو اى يا ولا اااااااااااه نيكنى كمان اااااااااه نيكنى اوى مش قادره اااااااااااه ااااااااااااه كمان كمان اااااااااااااااه وانا روحت مطلع زبرى من كسها وخليتها تاخد وضع الدوجى استايل وروحت واقف وراها وماسك زبرى بأيديا وابتديت امشيه على كسها من بره وروحت رازعه مره واحده فى كسها من ورا وابتديت انيكها بسرعه متوسطه وهى بتتأوه وتقولى اااااااااااااه حلو اوى ااااااااااااه زبرك حلو اوى اااااااااااااه كمان كمان نيكنى كمان ااااااااااااااه مش قادره ااااااااااااه نيكنى فى كسى اوى اااااااااااااه نيكنى جامد ااااااااااااااه وانا بقيت انيكها بأقصى سرعه عندى واضربها على فردع طيزها وهى عماله تتأوه وتقولى ااااااااااااه ااااااااااااه ايوه كده اه ايوه كده ااااااااااااااه نيكنى جامد اوى اه اووووووووى نيكنى جامد اااااااااااااه (القصه حصريه على منتدى نسوانجى وكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) وانا عمال اضربها على طيزها وانيكها بأقصى سرعه عندى واقولها اهوه يا شرموطه اهوه يا متناكه وهى تتأوه وتقولى اااااااااااااه ااااااااااااه ايوه كده نيكنى اوى ااااااااااااااه انا شرموطك انت من انهارده اااااااااااااه ومتناكتك انت ااااااااااااااه نيكنى فى كسى اوى اااااااااااه نيكنى جامد اااااااااااااه وانا روحت مطلع زبرى من كسها وقعدت على الكنبه وانا بضربها على طيزها وبقولها اقعدى على زبرى يا لبوه وهى بتضحك وبتقولى تحت امرك يا اسدى وراحت مديانى ضهرها وانا مسكت زبرى بأيديا وهى ابتدت تقعد على زبرى بالراحه خالص لحد ما دخل كله فى كسها وابتدت تطلع وتنزل على زبرى بالراحه وتسرع واحده واحده وهى بتلعب فى كسها بأيديها وعماله تتأوه وتقولى اااااااااااه حلو اوى ااااااااااااه نيكنى كمان ااااااااااااه زبرك حلو اوى يا واد ااااااااااااااه نيكنى جامد بقى ااااااااااااه وانا روحت بأيديا الاتنين امسك بزازها وافرك فى حلمات بزازها وهى بتتنطط على زبرى جامد وتقولى اااااااااااااه اااااااااااااه نيكنى جامد اه جامد اااااااااااااه نيكنى اوى يا ولا ااااااااااااه اوووووووى مش قادره اااااااااااه وابتديت انا اتحرك تحت منها بوسطى وبقيت انيكها بأقصى سرعه عندى وهى عماله تتأوه وتقولى ااااااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه حلو اوى اااااااااااه حلو اووووووووى ااااااااااااه زبرك جامد اوى اااااااااااااه كمان كمان ااااااااااااااه اهريلى كسى كمان ااااااااااااه ااااااااااااه وانا مستمر فى نيكى بأقصى سرعه عندى وشويه ولاقيتها بتتاوه وتقولى اااااااااااااه نيكنى اسرع اه اسرع اه اسرررررع ااااااااااااه باجيب يا ولا باجيب اااااااااااااه ااااااااااااااه ومره واحده لاقيتها راحت رافعه نفسها ومخرجه زبرى من كسها وهى بتدعك فى كسها لحد ما نزلت شهوتها كلها على زبرى فى الوقت اللى انا كنت خلاص قربت اجيب فيه وقولتلها انى هاجيب وهى راحت قاعده بين رجليا و ماسكه زبرى بأيديها وفضلت تدعك فيه لحد ما جيبت لبنى كلها على بزازها وروحت بايسها فى شفايفها وسيبتها وقومت اتشطف ولبست وروحت شغلى وقعدت شهر كامل عند عم علاء انيك فاطمه مراته طول ما هو مش فى البيت واحيانا لما يكون نايم وحتى بعد ما سيبت شقتهم وسكنت فى شقه تانيه كانت بتجيلى شقتى وطول ما انا فى المحافظه دى كانت فاطمه شرموطى الملاكى.

افضل موقع افلام سكس مجانية : موقع سكس - افلام سكس مجاني - سكس مجاني - افلام سكس - افلام نيك - سكس اجنبي - سكس عربي - سكس مصري - صور سكس - سكس مترجم - صور زب